Bevestiging
Bedankt voor het aanmelden van uw reparatie. Onderstaand vind u de antwoorden op meest gestelde vragen met betrekking tot; voorbereiding voorafgaand aan de reparatie, reparatieduur, reparatiekosten en de betaling.
Voorbereiding
De voorbereidingen welke u kunt treffen om de reparatie voorspoedig te laten verlopen.
- Back-up: Indien u een laptop of telefoon aanbiedt is het verstandig om, vooraf, van uw data een back-up te maken als deze belangrijk voor u is. Reparatiewinkel kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventueel dataverlies.
- Find my …: Indien u een Apple apparaat bij ons aanbiedt moet “Find my ..” worden uitgeschakeld. Reparaties aan Apple zijn niet mogelijk indien “Find my..” ingeschakeld is.
- Toebehoren: Stuur alleen toebehoren mee als deze onderdeel zijn van de klacht van het apparaat of nodig zijn om het apparaat te laten functioneren. Beschermhoezen, originele verpakkingen, instructieboekjes en aanverwante artikelen alstublieft niet toevoegen. Twijfelt u over wat u moet meesturen of meenemen, neem dan telefonisch contact met ons op.
- Versturen: Verpak het apparaat goed in een stevige doos met beschermend materiaal, zodat er geen transportschade kan ontstaan. Voeg ons referentienummer toe aan uw pakket. (Deze ontvangt u na de bevestiging van uw aanmelding.)
Betaling
Indien u heeft gekozen voor de optie; “terug laten sturen” ontvangt u na de reparatie, per mail, de factuur met betaallink. Na betaling sturen wij uw apparaat weer retour, kosten van retour sturen hangen af van de grote van het op te sturen apparaat.
Indien u heeft gekozen voor de optie; “Zelf ophalen” kunt u bij ons betalen aan de balie.